środa, 21 listopada 2012

Podziękowania dla gości

Znalazłam swoje stare zdjęcie prezencików jakie robiłam na podziękowanie dla gości na swój  ślub.

Chciałam kupić na allegro małe pudełeczka, ale na większości aukcji pudełeczka przesyłali nie złożone. Trzeba było sobie złożyć i samemu kokardkę zawiązać. Pomyślałam więc, ze jest to bez sensu i sama zaprojektowałam i wykonałam swoje pudełeczka. Ilość: 120szt, powiem, że w niektórych momentach miałam już dość tych pudełeczek, ale efekt był oszałamiający. Wszyscy goście jak się dowiedzieli, że sama robiłam pudełeczka gratulowali i dziwili się, że potrafię takie coś robić. Po zrobieniu wszystkich pudełeczek przestałam się dziwić dlaczego nie przesyłają poskładanych bo miałam ich duży karton;)  Do pudełeczek włożyłam 5 migdałów i karteczkę z podziękowaniem;)







Na kokardce umieściłam jeszcze po kryształku czego nie ma na zdjęciu;)

Gdyby ktoś był zainteresowany wysyłam poskładane w całości;)

1 komentarz:

  1. No faktycznie, lepiej zrobić swoje pudełeczka niż zamówić i je składać od początku:) Ślicznie wygalają:)

    OdpowiedzUsuń