piątek, 23 listopada 2012

Wyróżnienie

Dostałam pierwsze moje wyróżnienie od weronkaa88 ;) Bardzo mi się miło zrobiło;)





Zasady wyróżnienia:
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania i odpowiedzi:

  1.  Co skłoniło Cię do zajęcia się rękodziełem?  - Od zawsze lubiłam coś majsterkować i tworzyć. ale tak bardziej rękodzieła zaczęłam się interesować ponad rok temu kiedy planowaliśmy ślub.  Chciałam, zrobić coś od siebie i w efekcie powstało 15 bordowych kul kwiatowych, 120 prezencików dla gości, przypinki na klapę dla mężczyzn, po 100 podwiązek i 100 krawatów na butelki i w miedzy czasie drzewka kwiatowe. Od tamtego czasu moje prace spodobały się innych osoba i teraz zaczęłam wykonywać je na zamówienie;) Nawet niedawno zapisałam się do Stowarzyszenia jakie istnieje w mojej miejscowości.... Zobaczymy co z tego wyjdzie
  2. Twój znak zodiaku - groźny LEW
  3. Spodnie czy spódnica? - Na co dzień spodnie od święta spódnica;)
  4. Morze czy góry? morze gdyż góry znajdują się dość daleko od mojej miejscowości i zazwyczaj się jedzie tam gdzie bliżej;)
  5. Czy masz drugie imię?:) - rodzice byli zgodni i mam tylko jedno imię;)
  6. Ulubiony kolor. - hmm... ciężko powiedzieć, ale chyba nie mam swojego ulubionego koloru, gusta mi się zmieniają;) To chyba zależy od nastroju
  7. Ile czasu poświęcasz na swoje pasje? - na co dzień pracuję i nie mam czasu na moja pasję, ale wieczorami staram się wieczorami znajdować czas.
  8. Co oprócz rękodzieła jest też Twoim hobby? - nie mam czasu na inne hobby, ale myślę, ze stanie się nim pisanie bloga;)
  9. Na bezludną wyspę zabrałabym...- męża;) hehe
  10. ulubiona pora roku - oczywiście, że lato';) 
  11. Kawa czy herbata? - herbatka, nie pijam kawy chyba, że ewentualnie cappuccino i late ;)        
 
 
Moje wyróżnienia:
 
1.   Elika
2Beata
3.  Agata
4. Wiola
5  elilka
6. Katarzyna 
7. Kasia
8. Mariwon 
9. Małgosia 
10.  Ewa 
11. Dziecinada  
 
Moje pytania: 
 
  1. Od kiedy tworzysz?
  2. Rękodzieło dla siebie czy na zamówienie?? 
  3. Pieszo czy samochodem?
  4. Co najbardziej lubisz wykonywać?
  5. Sukienka czy spodnie??
  6. Rękodzieło to hobby czy praca?\
  7. Czego chciałabyś się nauczyć?
  8. Ulubiony kolor?
  9. Film romantyczny czy akcji?
  10.  Kawa czy herbata
  11. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
 
 
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz